Identyfikacja wizualna

System Identyfikacji Wizualnej Identyfikacja wizualna firmy to zestaw reguł, pewnego rodzaju instrukcja obsługi, wzorce i ustalenia dotyczące logotypu jak i pozostałych elementów identyfikujących firmę. Opracowane standardy pozwalają kształtować jednorodny, wyróżniający firmę wizerunek. System Identyfikacji wizualnej zawiera bardzo szeroki zakres standaryzacji: od logo, kolorystyki firmowej, kroju pisma, do materiałów promocyjnych i reklamowych czy identyfikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy. W ramach identyfikacji wizualnej projektujemy: logo, książkę znaku, wizytówki, papier firmowy, koperty, teczki, gadżety reklamowe, stopki e-mail, pieczątki, Pamiętaj! Dobrze opracowana identyfikacja wizualna przynosi korzyści, warto więc powierzyć to zadanie specjalistom.

 PODSTAWOWY SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
 cena netto: 1549,00 PLN

• 2 propozycje logo wywodzące się z różnych kierunków koncepcyjnych - dodatkowo każdy kierunek   zazwyczaj przedstawiany jest w różnych formach kolorystycznych lub/i typograficznych
• ilość korekt ograniczona do trzech sesji w ramach jednej wybranej koncepcji
• opracowanie przestrzeni barw dla znaku w systemach: PANTONE/CMYK/RGB/WEB
• projekt 1 wizytówki imiennej oraz firmowej
• projekt papieru firmowego
• projekt kopert firmowych w formatach DL i A4
• Podstawowa Księga Znaku w wersji drukowanej oraz elektronicznej na nośniku CD: o /vector/ logo na   krzywych: .EPS, .CDR, .PDF o /raster/ logo bitmapa: .TIFF o /Internet/ logo bitmapa: .PNG
• budowa znaku
• logo na siatce
• kolorystyka podstawowa
• kolorystyka monochromatyczna (kolor)
• projekt papieru firmowego
• kolorystyka skala szarości
• kolorystyka achromatyczna
• pole ochronne znaku
• minimalna wielkość znaku
• nieprawidłowe zastosowanie znaku
• typografia firmowa
• typografia alternatywna
 

 ROZSZERZONY SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
 cena netto: 2599,00 PLN

• 3 propozycje logo wywodzących się z różnych kierunków koncepcyjnych - dodatkowo każdy kierunek   zazwyczaj przedstawiany jest w różnych formach kolorystycznych lub/i typograficznych
• ilość korekt ograniczona do trzech sesji w ramach jednej wybranej koncepcji
• opracowanie przestrzeni barw dla znaku w systemach: PANTONE/CMYK/RGB/WEB
• projekt 1 wizytówki imiennej oraz firmowej
• projekt papieru firmowego • projekt kopert firmowych w formatach DL i A4
• projekt teczek firmowych • projekt wybranego gadżetu reklamowego
• projekt folderu reklamowego
• elementy identyfikacji wewnętrznej / zewnętrznej
• opracowanie layoutu strony internetowej
• Rozszerzona Księga Znaku w wersji drukowanej oraz elektronicznej na nośniku CD: o /vector/ logo na   krzywych: .EPS, .CDR, .PDF o /raster/ logo bitmapa: .TIFF o /Internet/ logo bitmapa: .PNG
• budowa znaku
• logo na siatce
• kolorystyka podstawowa
• kolorystyka monochromatyczna (kolor)
• kolorystyka skala szarości
• kolorystyka achromatyczna
• pole ochronne znaku
• minimalna wielkość znaku
• nieprawidłowe zastosowanie znaku
• typografia firmowa
• typografia alternatywna

Projekty zawierają także:
• profesjonalną obróbkę materiałów własnych Klienta
• wszelkie materiały graficzne użyte do prac projektowych
• prawa autorskie i majątkowe potwierdzone umową.

* Podane mogą ulec zmianie w zależności od specyficznych wymagań Klienta i zakresu pracy.
Jeżeli chcą Państwo poznać dokładną cenę dla swojego wdrożenia prosimy wypełnić formularz kontaktowy z dokładną specyfikacją swoich wymagań. Czas realizacji: 14 dni roboczych + czas na korekty.